fredag 18 februari 2011

Sideways and upways







Välkommen helg!




Vad jag älskar stämningen i den här bilden från filmen Sideways! Och så blir man galet sugen på vin (lite som filmen Chocolat och choklad) ...tur då att vinstället hemma är välfyllt och att man äntligen kan få dricka ett par glas, bli skönt fredagsdåsig och somna i soffan till Skavlan eller någon film man längtat hela veckan efter att se :)



Igår på Götebogs bästa tapasställe Mañana, diskuterade tjejerna och jag det här fenomenet men vi kom inte helt fram till om man nu känner sig supertråkig eller rätt nöjd med insikten om att man faktiskt börjat gilla softa fredagskvällar mer än glammiga after-works?





En solig aw på Locatelli




Något vi däremot var helt överrens om var hur himla mysigt och roligt det är att träffas. Igår var verkligen en kanonkväll och eftersom jag ibland inte kommer mig för med att säga saker live kommer det här istället: love you girlfriends, ni är så bra!


Och det är ni med, ni som läser bloggen och kommenterar, tycker och sprider glädje!
Ha en riktigt skön fredag :)

3 kommentarer :

  1. Så skönt att bara slänga upp fötterna på bordet och glida ner i soffan!
    Hade gärna gjort det redan nu men jag får allt vänta några timmar till..skulle se lite konstigt ut här på jobbet.

    Ha en skön kväll, kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt ni verkade ha det!
    Fin bild på dig:)

    Ha en skön fredagkväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Att umgås med vänner är underbart!

    Önskar dig en härlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥