lördag 10 juli 2010

Fredagsfirande

Tjohoooooo, semester!

Visst är väl det värt att skålas in med bubbel? Sagt och gjort, korken flög, musiken flödade och vinden blåste ljum på balkongen. Killen och jag hann nästan med hela flaskan innan vi gav oss av ner till stan för en aw som ju i det här fallet borde skrivas med stora bokstäver eftersom det ju nu dröjer fyra veckor tills man återvänder till jobbet igen (tror jag).



Vi hade först tänkt afterworka på Trädgårn men där spelade Kris Kristofferson så det fick bli Locatelli istället. De har en väldigt mysig uteservering och från baren en trappa upp har man en skön vy över övre delen av Avenyn.



Den här lilla fönstersmygen ser hur mysig ut som helst. Tänk att sitta där sent en varm sommarkväll med ett glas vin och den man tycker -absolutely loveable!



Sommarfina vännerna S och A beställde svalkande vin.


Jag såg en tjej som fick en drink som såg så läskande ut och jag bad om en likadan.
Helt superfin med en liten orkidé på toppen.

Trots att jag igår var precis hur trött som helst kunde man inte vara annat än på gott humör!


Hoppas att ni alla hade en skön fredagskväll!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥