torsdag 17 februari 2011

Let the music play on

Favvohörlurarna.... grymt sköna!





 Hej i farten....




 ...är snart på väg ut för att träffa tjejerna inne i Göteborg. 
Läppglans, nycklar, mobil, kort, kamera, näsdukar Ok allt är med :)



Efter dagens tidigare inlägg med Peter Sarstedt kunde jag bara inte sluta lyssna på musik. Jag ÄLSKAR musik och även HiFi (... Bad music kills good sound och tvärtom ;) ) och uppskattar verkligen möjligheten att spela hur högt och sent jag vill här i huset. Annat var det i lägenheten då man fick nöja sig med att halvgalet dansa runt med hörlurar större än huvudet :)





Jobbmusik

Prepmusik




Nu lyssnar jag väl kanske inte så mycket på glad dansmusik som jag ibland skulle vilja och en del skulle kalla min cd-samling för deppmusik. Till mitt försvar måste jag dock säga att jag blir glad av sån musik med bara för att den är så bra. Axplocken ovan har återupptäckts och klassas i kategorierna jobbmusik och sminka-sig-för-utgång-musik


Men ibland blixtrar det till och glädjespår börjar snurra i spelaren.  
Som nu....Fibes oh Fibes 1987 funkar ännu.




 Kram, kram
 

2 kommentarer :

  1. Göteborg låter trevligt. Som jag tycker om den staden. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  2. Musik kan man inte vara utan!
    Är en allätare och lyssnar olika mycket i perioder. Har blivit lite mer nu med Spotify.
    Det är en bra uppfinning;)

    Hoppas kvällen blev kul!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥