fredag 12 december 2014

Så kom den första snön

 



Även om den var blöt och ganska dassig så kom den tillslut - den första snön. Och Viktor tyckte att den var rätt konstig och petade misstänksamt på den och tittade frågande på oss innan han konstaterade att det var kallt och jag tvingade på honom vantar (under högljudda protester).

Sen var det dags för ytterligare en premiär: det första BVC-besöket som inte var hembesök utan på själva BVC-mottagningen. Så knytet och jag tog killarnas nya vrålåk till vagn och promenerade genom ett vitt landskap. Hur fint är inte det att ha såpass nära till BVC att man faktiskt kan gå dit? Iaf jag tycker att det är bra mycket skönare att köra vagnen än att krångla in bebisen i ett babyskydd och sen baxa in sig i bilen utan att veta om man får parkering när man väl kommit fram.

Men nu är det dags för pepparkakor med ädelost - min nya craving!

.HA EN FIN FREDAG.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥