måndag 8 december 2014

Mina killar



.HEJ.

Har ni det bra? Hos oss löper dagarna på i någon form av bomullsbubbla utan alltför stor skillnad mellan helg och vardag. Men just den här lördagen hade jag hur mycket festkänsla som helst för då var det gammaldags julmarknad i stan. Jag älskar julmarknader och vi packade in oss, den nu något större lilla familjen, i bilen och mötte upp mamma och pappa för att tillsammans strosa en stund bland tomtar, fårskinn, rostade mandlar och granar. Hur mysigt som helst!

starli

Sen kom söndagen och av någon anledning kändes den otroligt sömnig trots att vi fick efterlängtat besök av Carlanderska-vännerna och deras lillkille. Lilleman ville absolut bli hållen i famnen och då passade storebror på att låna babynestet en stund. Inte så stor han heller.





Och idag skiner solen och vi har ätit lunch (M:s supergoda risotto med lax - inga konstigheter men ändå blir den alltid godast när han gör den - mkt märkligt) och druckit té och mumsat pepparkakor så nu är vi redo för ett litet äventyr. Viktor får välja och jag har en känsla av att det blir skogen...om vi inte åker till strandpromenaden och njuter det fina vädret.

.STOR KRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥