torsdag 6 november 2014

Hooked on a feeling



Så kom den även till mig...
...den där smygande längtan efter jul.

Ni som följer mig på Instagram vet att jag redan tjuvstartat med lussekatter, men det tror jag egentligen har mer med gravidcravings än med själva julen att göra. Men i går kväll när jag pysslade med ljusslingor i Viktors rum, då kom julkänslorna i sin allra renaste form och jag tror minsann att jag måste ägna lite tid idag åt att smyga in sådär lagom juliga detaljer i huset.





Hittade de här pressbilderna från Granit och önskar massor att jag bodde kvar i Göteborg så att jag kunde titta förbi Viktoriapassagen så där enkelt i förbifarten. Jag älskar den affären! Men om jag inte minns fel har jag mer än nog med julpynt i alla de där lådorna som trängs i förrådet så kanske, kanske kommer jag att klara mig ändå.

Och nej, bebis har inte kommit ännu.
Och ja, jag blir snart galen av att vänta.

.KRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥