söndag 12 oktober 2014

Mera utflykter och en premiär



Den senaste tiden har bjudit på mycket lyx i form av nya ställen att besöka och bli kär i. Ett sådant som jag verkligen gillar är Blomsterkroken där jag lunchat med mamma och fikat med M. Hur härligt är det inte att få sitta i lugn och ro utan en liten kotte som kastar mat omkring sig?! Kom på mig själv med att sitta med vänsterarmen redo för att fånga upp eventuella fallande tallrikar och blev lite full i skratt.





Starkt kaffe och en knäckig äppelkaka som la sig som bomull i magen är inte att förakta!
Det är bara lite knepigt att äta just nu för efter tre tuggor känns det som att magen är uppe i halsen. Samtidigt är jag konstant hungrig och sugen på massa gott. Får väl köra ko-stilen och liksom beta lite hela tiden...




Och idag är det söndag och jag går och småäter på resterna från gårdagens afternoon tea hemma hos oss, tittar på säsongspremiären av Downton Abbey och funderar på en ny vägglampa. Jodå, söndagstempo var det här.

.HA EN FIN DAG.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥