torsdag 9 oktober 2014

Två fröknar



Idag hade M och jag lyxen att ha barnpassning.
Herregud, vad konstigt och lyxigt det är när man inte är sådär supervan vid det!!

Vi ville göra något bara för oss, något som inte involverade byggvaruhus eller fixande. Och efter lite klurande tutade vi iväg till Två fröknar, ett pyttelitet café/inredningsbutik/klädaffär som hade så lågt i tak att M fick gå och huka sig mest hela tiden. Men fina saker fanns där och mysigt var det.




Det är också extra fint att ha lite egentid med knytet i magen.

När man är med Viktor är allt så intensivt och det blir nästan som att jag glömmer den andre lille krabaten. Men med bara en månad kvar känns det som att jag så gärna vill knyta an lite starkare och inte bara låta tiden gå. Om ni bara visste vad jag längtar efter att träffa knytet!! Men det är ju såklart bra om han stannar där inne lite till....




Fröknarna hade inte jättemycket kläder, men det de hade var så fint och noga utvalt att jag ville ha nästan allt. Jag får nog bestämt åka dit igen när jag inte har riktigt lika stor mage och kläderna är lättare att prova.




Men nu är det kväll och lugnet har lagt sig i huset.
Regnovädret är över och vi har tänt ljus som gör rummet varmt.
En härlig kväll som avlutning på en fin dag!

.KRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar :

  1. Skönt med barnfritt och bara få rå om varandra! Behövs ibland.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥