lördag 18 oktober 2014

Det var då



De här bilderna togs i början av sommaren och känns som en evighet sedan. Det var innan V plockade alla blommorna av lavendeln, innan den stora värmeböljan, innan jag började jobba och innan jag slutade jobba. Innan löven blev vackert röda och innan jag tog in olivträdet.

Men nu är det också vackert. Jag har alltid gillat det lugn som kommer med hösten och just nu känns det som att jag har det så himla gott. Jag bara njuter och väntar på det lilla knytet i magen. Helt galet att jag snart kommer att få se hans lilla ansikte och känna hans små händer. Spännande, spännande!




Om det blir uppehåll idag har vi sagt att vi ska ha en dag för V.
Vi ska göra saker som han gillar. Det är iof inte så svårt med tanke på att han är nöjd bara med att släpa pinnar i skogen, men ändå. 

En dag för Viktor, det blir fint!
Kram/ Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥