lördag 25 oktober 2014

It's getting dark my friend




Äntligen lördag!

Regnet faller lika tungt som det gjort i snart två veckor nu, lillebror bestämde sig för att stanna i magen en stund till och jag hann köpa det där halsbandet jag trånat efter (pics kommer sen). Allt är frid och fröjd med andra ord.

 Och medan Vickis och jag låg och drog oss i vår säng med Hunddagiset på morgonvolym, gjorde M pannkakor och fruktsallad i smyg. Hur mysigt är inte det? Efter att ha vaknat alltför tidigt (04:30 - vi har nog världens mest morgonpigge lille kille och NEJ, det finns inget att göra åt det. Han verkar fysiskt oförmögen att vakna senare än halv sex.) hade jag nästan tappat hoppet om dagen. Men det fixade surpricepannkakor i ett nafs. Kärlek!! Och idag händer fler bra saker...

...idag ska jag nämligen på spa med mammagruppen! 
Om bara några timmar kommer de hit för lite lunch innan vi åker vidare till Vann för ett helt dygn med god mat, varma bad och sällskap utan kottar. Megalyx, eller hur!?

À bientôt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥