onsdag 22 oktober 2014

En liten skrutt och kanske en till på väg




Vi har en febrig liten kille här hemma.

Tänk så ynkliga de små kan bli när de är sjuka! Ibland märker man inte så mkt av det men vissa gånger, som nu, blir V en pytteliten kille som bara vill kramas, gosa och sitta i knät. Mitt lilla hjärta. Självklart vill jag inte att han ska må dåligt, men i hemlighet njuter jag av att han söker efter mig och säger kraaaaaa (=kram) med sin allra sötaste röst innan han gosar in sig min famn. 

Så idag blir det en lugn dag med glass och sagoböcker.
Kanske smiter jag iväg ner till stan för att köpa ett halsband som jag tycker är så fint. Eller så blir det bara storhandling utifall hela familjen blir liggande. Men något jag definitivt måste göra är att packa färdigt BB-väskan. Jiiises vad mycket värkar jag hade igår! Lite för tidigt enligt mig, men om det nu är så att det snart är dags vill jag vara så redo jag bara kan. Så jag måste komma ihåg att köpa Alvedon även till mig!! Fast ärligt talat...hur mkt hjälper en sketen Alvedon när värkarna sätter igång? De duger ju knappt ens till mensvärk. Nåväl, här chansas det inte.

.KRAM OCH FIN DAG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥