tisdag 21 oktober 2014

Rabarberkaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Hej, jag ville bara titta in för att önska er en fin start på dagen!

Jag sitter just och funderar på om det inte är en bra dag att baka på. Kanske den här favoritrabarberkakan (en vanlig sockerkaka med rabarberbitar i) eller vad sägs om frukostbullar.... Jag tror nästan att det får bli frukostbullar. Det är ju så otroligt gott när det luktar nybakt bröd i hela huset.

Men först en kopp kaffe och senaste avsnittet av Downton Abbey.

.KRAM.

1 kommentar :

  1. Frukostbullar lät ju inte helt fel! :)

    Ang fotobok så har jag använt fuji flera gånger. Gjort fotobok till tjejerna när vi vandrat. Sen gör jag en kalender till våra föräldrar på barnen i julklapp. De blir JÄTTE besvikna om de inte får sin kalender i julklapp. Kom på att jag måste börja kolla foton.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥