söndag 15 juni 2014

En dag på stranden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Idag skiner solen och SMHI lovar sommarvärme.
Det känns nästan som att man börjar bli bortskämd med fint väder nu och det gillar jag. Om det är något jag gärna vänjer mig vid så är det just det. Och en kanongrej är att vi igår äntligen hittade en cykelhjälm till Viktor och därmed är startklara för cykeläventyr.

Snacka om frihetskänsla!

Så idag blir det utflykt ner till vår lilla strand.
Hur mysigt och härligt som helst! Lägg till nybryggt kaffe i termos, solvarma persikor och kanske en kaka (om inte jag ätit upp alla) och dagen är komplett.

.SUN SHINE ON MY FRIENDS.

4 kommentarer :

  1. Låter underbart! Hoppas på lite sol och värme här också. Igår var det bara kallt och blåsigt...
    Ha en bra dag på stranden!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så härligt med cykeläventyr, vad roligt för er och särskilt för Viktor då detta måste kännas spännande. Att upptäcka världen på ett nytt sätt blir säkert jätteroligt.

    Kram och soliga sommarhälsningar
    mamma

    SvaraRadera
  3. Så härligt väder. Man blir så snabbtbortskämd och man vänjer sig snabbt vid lite sol och värme. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Låter ju hur mysigt som helst :)

    Hoppas även midsommarhelgen varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥