fredag 13 juni 2014

En annan typ av lycka



.GOD MORGON.

Har ni en fin start på fredagen?
Här vankas helt snart den obligatoriska morgonpromenaden, men sen ska V och jag ge oss av in till Kungsbacka för att köpa nya innerslangar och däck till min cykel. En hjälm och cykelsits senare är vi på G för nya äventyr ner till havet. Som jag har längtat!!

Men nu till något annat...

Ni vet säkert hur det är när man går och trånar efter något. Man tycker att det är så fint och vill galet gärna ha det. Kanske behöver man det inte ens men det spelar ingen roll för man vet att livet hade blivit lite roligare om man hade just den här saken.

Precis så har det varit för mig med de här sandalerna.





Silverglittrande och tjusiga, eller hur!?
Jag är så glad att jag tillslut bestämde mig för att köpa dem och jag ångrar mig inte en sekund.

Gissa vilka skor jag ska ha idag in till Kungsbacka? 

.HA EN FIN DAG.

PS. Tack för alla fina grattis! 
De värmer och gör mig om möjligt ännu varmare och gladare inombords.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥