måndag 20 maj 2013

Den store Leo



.HEJ MÅNDAG.

Jag är nog inte insam om att ha blivit såld på The Great Gatsby.
Det var rätt många år sedan jag läste boken (i samma veva som jag också läste Jack Kerouacs På drift och Breakfast at Tiffanys...hmm kanske en röd tråd där) men historien gjorde ett starkt intryck och när jag nu såg trailern blev jag hur sugen som helst på att se filmen. Är det någon som varit och tittat?

Någon som också plötsligt känns hur intressant som helst är Leonardo DiCaprio.
Jag såg honom för första gången i Titanic och precis som alla andra tonårstjejer då drömde jag om en lika stor och vacker kärlek som hans och Roses. Men Leo kändes ändå rätt mesig. Och trots en rad kanonfilmer med honom har det första intrycket hängt sig kvar lite grann. Fram tills nu. Plötsligt känns han helt rätt i den här glammigt sorgliga filmen.

GO LEO!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥