torsdag 11 april 2013

På agendan just nu



Igår kändes det som vår och vinterdäcken byttes. 
Idag singlar lätta snöflingor till marken och jag håller mig inne och småpysslar.

Fräscha inspirationsbilder ersätter gamla på min mood-string från GRANIT.
Nya favvosjalen matchas med olika klädkombos (som för tillfället är aningen begränsade). Här blir jag lite knäpp för hur jag än gör idag får jag inte till någon bra knut. Hur sjutton hanterar man en avlång sjal så att den blir snyggast? Hoppas att det bara är en bad-scarf-day... Annat som händer på lugna gatan är att tomma glasburkar får ståltrådshantag i väntan på att snart få förgylla kommande altankvällar. Och sist men inte minst, en ny inredningstidning att fördriva lite tid med! Rätt skönt pyssel eller hur?

PS. Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget! 
Det var roligt att skriva men ännu roligare med era hälsningar.

.KRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar :

  1. Härlig inspiration du bjuder på idag! Jag har också sjalen ifrån HM och den blev direkt en favorit som används flitigt!

    Ta väl hand om dig och bebisen i magen ♥♥♥

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥