onsdag 4 april 2012

Och så var den veckan över




HUR GICK DET HÄR TILL?

Först var det måndag och svosch så sitter jag här med nystartad påskledighet.
De senaste dagarna har jag varit med jobbet på Aspenäs i Lerum och det måste väl vara för att där var så fint och bra som tiden gick så fort. Nu blir det iaf till att bara ta det lugnt och ladda energi för ärligt talat, att ta sig igenom tre intensiva dagar med kvällsaktiviteter och kvarvarande förkylning kräver sin kvinna och jag ser fram emot en lååång kväll i soffan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det låg ett sånt lustigt soldis över hela Aspenäs och även om det gjorde allt himla vackert lockade det inte alls till att vara ute. Så även om det är varmare här hemma är det nu fårskinnstofflor och Houdinifleece som gäller. Mer värme till folket!

KRAM

6 kommentarer :

  1. Vilka härliga bilder! Skönt med ledighet! Glad påsk på dig!

    SvaraRadera
  2. O ja, jag håller med, mer värme!!

    Ha en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Känner mig lite hemma i de där krokarna..har släkt där.
    Hoppas förkylningen släpper taget nu och att du/ni får en härlig Påskhelg!

    KRAAM

    SvaraRadera
  4. Håller med om att vi behöver mer värme, bara att slippa minusgraderna på natten hade varit najs! Men påskafton verkar bli kall, trist! Men det blir som du säger, ligga i soffan med filt vilket också är helt ok! :)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Sådana där dagar är roliga fast tar på krafterna, det blir intensivt. Njut ledigheten, med tofflor & filt! Ha en riktigt skön Påsk!

    SvaraRadera
  6. Å vad fint det ser ut och vad fin DU ser ut! Jag gillar dina glasögon så mycket!
    Hoppas du får en skön vila och en glad påsk!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥