måndag 2 april 2012

Från torrloft till penthouse

Foto: Birgitta Wolfgang Dreyer

Så beskriver Sisters Agency och Pia Olsen den här lägenheten i Boligmagasinet och visst liknar den mer ett penthouse än ett skruttigt torrloft! Jag gillar särskilt färgen på fladdermusfåtöljerna och ett sånt där rent och avskalat badrum är allt bra snyggt ibland. Det för tankarna till ett solvarmt grekland där de gråkala ytorna ger välbehövlig svalka. Fint!

Annars är inget nytt under himmelen. Förkylningen härjar vidare men fördelen med att ha ett eget kontor är att man kan krypa in där och liksom gömma sig i jobb en dag. Jag tror dock att vilan och alla krya-på-dig-hälsningar funkade för även om jag är rödnäst och låter täppt så mår jag mycket bättre. Inte illa på en måndag och allt!

HA EN FIN START PÅ VECKAN



2 kommentarer :

  1. Skönt att du börjar bli piggare!! För idag ökar vi med 15 sek. : )

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Hihi ja nu vet jag vad hon syftar på ialla fall;) Underbart hem! Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥