lördag 3 december 2011

En vecka sen...



Jag kan knappt förstå att det bara var en vecka sedan jag vid den här tiden var på väg mot det mysiga kvarteret kring Panthéon för en romantisk middag. Denna vecka sitter jag istället med lapen i vardagsrummet och mumsar risgrynsgröt med hallonsylt och har en annan sorts lyx. Men det fina är att det känns som att vi tagit med en liten bit av Rom hem för igår var det mozzarella med ruccola och tomat och rödvin som gällde. Hur gott som helst ju!! Nya upplevelser ger nya traditioner - me likie!


Nu ska jag byta om till nyinköpta hemmabrallor (jodå, förutom nästan alla julklappar hittade jag även ett par supermysiga Röhnischträningsbyxor till mig själv) och kolla film. Going the distance - det känns som en lagom kväll för en romcom och jag håller tummarna för att den är bra.

   Ha en skön kväll!

3 kommentarer :

  1. Va fina ni är!!! Han ser så otroligt snäll ut din man, snälla ögon, precis som dina :) Ni passar ihop :)

    Borta mycket bra men hemma bäst, eller?!?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga resebilder! Ni är så fina ihop. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Tack för gratulationen, vad gullig du är!
    Ni är så söta ihop du och din man, och vilka fina bilder du visar. Låter som en underbar resa. Det kan ni leva länge på i minnet. Visst är det gott med mysbrallor i soffan, jag gillar det också skarpt :)
    Vad lik du är prinsessan Victoria på den nedersta bilden till höger. Vacker!
    Kram Linda

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥