söndag 4 december 2011

Hos oss just nu


Julens första hyacint har slagit ut och jag älskar doften den sprider i huset. 
Hyacint, levande ljus, adventskalendern (jag vet att den är för barn men jag gillar ändå) och lusseté - kan det bli mysigare?

Snart ska jag göra mig iordning för att åka in till Göteborg och träffa vännerna. Förr, när vi bodde i Frölunda inom vinkavstånd från varandra, brukade vi alltid ha ett eget julbord då vi bytte små julklappar och bara väntade in julledigheten. Idag blir en fjorton-år-senare-variant och det ska bli supermysigt!

Ha en fin dag!

4 kommentarer :

  1. Så vackert och mysigt du har det hemma! Ha så kul på träffen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt med julbord med vännerna. Roligt att få se bilder från er resa till Rom - och en bild på killen! Vet inte om jag sett bild på honom tidigare (?) Var det premiär på bloggen?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fint! :) Mina hyacint har inte slagit ut ännu, det är bara att vänta :) Ha en härlig söndag! XO

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Hoppas att ni hade det trevligt du och vännerna!! Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥