fredag 8 april 2011

En annan fredagsfest

 
 
Foto: Elle mat & vin



Fredagar var för stadsMarie förenat med aw och fest. LandsortsMarie ser istället fram emot en helt annan typ av fest i form av god mat toppat med soffmys och somna-sött-vin. Efter att ha läskats av den supergoda middag jag avnjöt på Frank i Västerås i veckan, har killen lämnat in begäran om pilgrimsmusslor och jordärtskockssoppa som fredagsmat. Inte mig emot :D


Helgplanen involverar även ett försök att få biljetter till Sunset Boulevard. Jag har hört så mycket bra om den och med bara fem föreställningar kvar är det kanske dags att ta sig i kragen och göra en heldag i Göteborg med storstilad avslutning på Operan. För mig är det ett rent nöje bara att titta på alla människor som vimlar runt och är glada. Jag vet få ställen där det är så stor spridning på klädsel och kontrasterna blir ibland så himla roliga. Sen är det ju alltid härligt att se föreställningen med ;) Vad har ni för helgplaner?


 Stor kram och happy friday!



2 kommentarer :

  1. Hej tjej!

    Vi ska umgås med svärföräldrar och laga spindelled på bilen. Låter sjukt glammigt och spännande, eller hur? ;)

    Skämt åsido, ser faktiskt fram emot båda. Ses nån gång nästa vecka? Är i Sthlm tisd + ons och sen på kurs i Göteborg torsd + fred.

    Ha en supermysig lördag, hälsa M! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ska ta mig till Arlanda med familjen och lyfta till varmare breddgrader i morgon. Ändå kommer det knappt märkas att jag inte är hemma för blogginläggen kommer ändå, tack vare dagens fantastiska teknik! :-D

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥