söndag 10 april 2011

Söndagsstämning

Söndagsbild till Fabriken




Godmorgon! 

Solen silades genom tunna gardinerna, fåglarna sjöng och jag vaknade till en helt strålande dag. Om det hade varit sådär två månader fram i tiden hade jag packat strandväskan och fixat kaffetermos på studs. Fast jag kanske gör detsamma idag minus badkläder plus mössa och sittunderlag. För det är verkligen varmt och på väg till brevlådan kunde jag inte låta bli att stanna och bara andas den ljumma friska vårmorgonluften. Nu fångar vi dagen och hörs lite senare :D


PS. Måste bara kommentera gårdagen....I mina ögon och öron var Sunset Boulevard helt ok men om man missat den behöver man inte bli jätteledsen. Hela operaupplevelsen var dock tio i topp och iakttagelsebonusarna var förutom stolsgrannen, fryntliga Mr Old spice, som klappade händer som en energikanin (han uppskattade nog föreställningen mer än jag :D) att vi gissningsvis var ett av fem par under 35. Gillar inte yngre musikaler eller var det bara att det var lördag? Det var inte mycket folk på Avenyn heller...


 

3 kommentarer :

  1. Vilka fina bilder. Ska också ge mig ut och andas. Tagit Clarityn så nu är jag redo! ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Härligt du beskriver din morgon, låt dagen fortsätta i samma anda!

    KRAMIS Loellan

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder.. Älskar orkidéer! De är typ de enda växter som överlever i mitt hem längre perioder;) //Petronella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥