onsdag 16 mars 2011

Räddad!



Foto: We heart it





God morgon!



Jag älskar dessa ord!
De passar förvånansvärt ofta in i min vardag.....om man bara lyckas formulera problemet har man ofta, som sol följer regn, funnit lösningen. Har man en vision, ser man förhoppningsvis även vägen dit.
Allt kan vara inom räckhåll!



På vägen till jobbet fick jag kalla kårar när jag plötsligt inte kunde komma ihåg om jag släckt ljusen eller inte. Hur jag än försökte minnas, kunde jag inte frammana bilen av puffet då man blåser och röken efteråt när lågan släckts. Hur orolig som helst ringde jag killen för att fylla minnesluckorna, men det gav inget.....som tur är har jag mycket, mycket snälla grannar och lilltjejen i huset bredvid kilade över och stillade min oro. No more lights in the morning!!!


Stor kram på er!

1 kommentar :

  1. Usch Mia, vilken otäck start på dagen. Tur att allt var lugnt. Kan känna igen den där oron, även om det inte händer ofta som tur är.

    Hoppas resten av dagen blir lugn och njut av solen när du kan.

    Kram mamma.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥