onsdag 16 mars 2011

Tea time






Härligt!



Solen skiner in genom flera fönster och vardagsrummet/köket (öppen planläsning) badar i ljus. Svältfödd på solvärme förflyttar jag mig ut ur skuggorna och lapar hungrigt vårens första strålar.


En liten vana jag har lagt mig till med är att direkt efter jobbet ta en kopp te i lugn och ro till morgontidningen (som aldrig riktigt hinns med innan jobbet). Just den här stunden, helt för mig själv innan killen kommer hem är guld värd och jag bara njuter.... Det är lyx att kunna välja mellan flera goda tésorter och idag faller valet på Friggs vanilj och rabarber.



 Ha en strålande kväll!






4 kommentarer :

  1. Feel Good inlägg gillas!!!
    Härligt du beskriver DIN stund, det gäller att hitta de små guldkornen i vardagen.

    KUSMI te är ju också guldkorn, om inte så endast för de vackra burkarnas skull ;)

    Ha en skön kväll!
    KRAM Loellan

    SvaraRadera
  2. Måste köpa det där teet med det underbara burkarna!!
    Vad skönt det låter med en stund för sig själv:)

    Ha en skön kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ego tid är så skönt. Vad bra att du fått in en rutin för detta. Jag har en bit kvar.....

    Ha det bra

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter! Visst är den god Friggs rabarber. Jag fick en överraskningspresent med godsaker från en vän för ett tag sedan, då var det en sådan paket med i. Och visst är själva förpackningen också en njutning. Viktigt sånt där :)
    Kram Linda

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥