fredag 11 mars 2011

Fredagslåt






FiF för Finally Friday! Inspirerad av vännen C, som idag antagligen kommer att göra lite serious shopping, upptar jag här en av mina ursprungliga bloggtraditioner.......fredagslåten!!! Till tonerna av Bran Van 3000 och Eek-a-Mouse kör jag igång veckans sista jobbdag.


 
För lite oviktigt vetande var den här låten en återkommande favorit och partystarter för utekvällar. Jag minns inte vem i gänget som införde denna pärla men jag vet helt säkert att S, J, A och jag många gånger fuldansat till Eek-a:s rytm :D



Njut dagen shoppers!

3 kommentarer :

  1. Härligt med fredag igen!

    Vilken läckerbit till paj, som du vet är jag svag för smaskiga recept. Pajen ser jättegod och vårlik ut och jag blir verkligen sugen på att testa receptet.
    Ha en skön helg, kram mamma.

    SvaraRadera
  2. Ooooh Bran Van var inte igår! Heja!

    SvaraRadera
  3. Hihi... den fuldansen hade jag velat se!;)

    NU MÅSTE JAG HA CITRONPAJ!!!!
    Läs HA och inte GÖRA...

    KRAM

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥