fredag 11 mars 2011

Nypiffad






Tittut!



Förbereder ni er för fredagsmys? 
Jag vet inte hur det gått till men jag har haft den där reklamlåten på hjärnan i flera dagar nu och jag vill ha bort den! Förslag på ersättningslåtar mottages tacksamt.



Men det var inte det jag skulle skriva om utan visa pics på min nya frisyr. Precis hemkommen från frisören såg håret ut såhär. Jag klippte mig innan jag flyttade vilket ju var mer än fyra månader sedan!!! Därför var det absolut dags för ett besök hos frissan......gissa om det var skönt? Jag har känt mig helt ful de senaste dagarna. Ni vet hur det är, man vaknar en dag och får bara nog. När håret inte blir bra ens i ens rescue-frisyr (tofs för min del) vill man iväg pronto!


Nya frisören var så himla duktig och på en timma förvandlade hon mitt slitna rufs (såg verkligen ut som en raggig hund bakifrån) till den här betydligt mer välfriserade och presentabla looken. Hon visade dessutom hur jag skulle göra lockar med plattången och hur bra jag lyckas med det får framtiden utvisa....







 Ha en riktigt mysig kväll!
 

5 kommentarer :

  1. Jättesnyggt!! Vilket fint hår du har. Jättefint med lockarna. Ha en mysig fredagkväll.

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Fin du blev då:) Snyggt med lockar, jag har en liknande frisyr, men jag behöver gå iväg och klippa mig. Funderar på att låta luggen växa med som du har, tack för tipset!

    Ha en skön fredagkväll!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det är att vara nöjd efter ett besök hos frissan. Att känna sig ful vill man ju inte :-)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är i håret! Har du även tonat det?
    Snyggt blev det i.a.f.

    Kram mamma.

    SvaraRadera
  5. Det blir väldigt snyggt med lockar som man gjort med plattång, undrar dock om det är lättare på koartare hår... du får prova på mitt hår nästa gång vi ses =)
    kramar Annie

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥