torsdag 10 mars 2011

Citronpaj med marängtäcke


Foto: Sparkles





Hello sweeties!



Jag blev just så sugen på citronpaj.... inte bra med tanke på att jag varken har citron eller ägg hemma. Men det kanske jag kan ändra på.... För er som redan har alla ingredienser är det bara att köra. Klicka HÄR för att se det recept jag tänkt testa. Visst ser det gott ut?


På kvällen då vi möhippade vännen S gjorde vi efter ett liknande recept och det blev hur smarrigt som helst!! Sen gjorde nog sällskapet sitt... Tänk er ett stort möhippegäng med fnissiga och glada tjejor, alla pratandes i kors som förbereder en trerätters ihop.... superroligt :D 



Kram, kram



 PS. Jag är numera nyfriserad och kanske kommer en bild på resultatet....ska bara få killen till att dokumentera!



   

5 kommentarer :

  1. Det där såg ju hur gott ut som helst! Jag har inte heller ingredienserna hemma, men till helgen, kanske...

    Ser fram emot att få se bild på din nya frisyr!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild och pajen ser ut att smaka riktigt gott. Är nyfiken på din nya frisyr, hoppas vi får se!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Åh vilken underbar blogg du har, din header är verkligen superfin! Nu blev jag också sugen på citronpaj, yummmmie.... Kanske ska försöka mej på att baka det imorgon :-) Ha en toppen dag, xoxox alice

    SvaraRadera
  4. Ser ju så smarrigt ut!!
    Nu blev jag sugen på att fika, trots att klockan bara är 07:33 ;)

    Ha nu en fin helg! Kram Maria

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥