torsdag 10 mars 2011

Color crazy

Foto: Residence





 Early bird!




Idag vaknade jag tidigt och vill passa på att visa er de här härliga bilderna från Designers Guild med duktiga Tricia Guild i spetsen. Jag är så himla imponerad av hennes lekfullhet vad gäller färg- och mönsterkombinationer. Jag vet ju att "vitt & fräscht" alltid kommer att kännas rätt men jiiises vad fint det kan vara med färgfyrverkeri! Kombinationen av blått och turkost är ju kanon.



 Som tonåring jobbade jag extra på DUKA tillsammans med en tjej som verkligen älskade Tricia Guild. Vid den tiden höll jag inte alls med henne och tyckte bara att alla mönster och färger var röriga. Visst är det härligt när smaken kan ändras och man kan komma att uppskatta nya saker!?




Ha en fin dag!



Foto: Sköna Hem

1 kommentar :

  1. Hahaha, jag har också en karriär inom Duka! Jag kom hem med kassar varje gång jag jobbat så min sambo, numera man, undrade alltid om jag skulle få ngn lön :-)

    Visst blir man sugen på färg, särskilt nu när våren kommer. Cerise och rosa är min favvofärg för tillfället.

    Kram Jessica

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥