lördag 19 februari 2011

Pausfika






Tjing!




Nyss hemkommen från matinköp och lite shopping ( jo, jag vet att jag egentligen inte borde, men kunde inte motstå en jättefin lite sliten sommarblå tröja från LOGG ) sitter jag nu och smuttar på en kopp Kusmi-te med skummad mjölk och bara njuter. Innan var jag ute på en långpromenad och blev sådär skönt trött i kroppen.....och riktigt hungrig....



Kvällens blir räkor och aioli med lite vin, så himla gott! 
Det känns som att man har en spa-helg fast hemma -lyx!



 

3 kommentarer :

  1. Gokväll, jag har ett inlägg imorgon där jag nämner dig. Hoppas du gillar mig lika mycket då som nu..för jag gillar dig.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Så härligt det låter!! Hoppas du haft en lika skön kväll!
    Gillar din nya header, så fin bild, liksom den på dig med kameran!! Jag bor också vid havet fast några mil norrut och jag njuter dagligen av det!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Mina komplimanger till en uber-skön blogg, som Tina visade mig vägen till!

    Agneta

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥