söndag 20 februari 2011

Muchos gracias

(Burrrr, monsterdunjacka krävs för att gå ut och hämta tidningen)






Välkommen soliga söndag!
 Härligt med en fin helgdag till, eller hur? 







Idag startade min dag lite extra bra då jag läste jag att jag fått en utmärkelse av Tina på hennes blogg The Shed. Tack för dina fina ord Tina, jag blev verkligen jätteglad ♥. Jag ska klura lite på vilka jag vill ge lite extra cred till, det finns så många duktiga bloggerskor/bloggare att det är svårt att välja.











Vill passa på att visa gårdagens inte-borde-shoppat-tröja som jag nu är jätteglad att jag köpte (99 kr på HM). Jag tycker massor om den där solblekta touchen på kläder och jag vet inte om man kan se det på bilden, men färgen är blekt blå och för tankarna direkt till soliga sommardagar och tvätt som får torka utomhus.



Happy day till er!




Ps. Om ni inte har något särskilt för er nu på förmiddagen kan jag tipsa om en av de finaste filmerna jag vet: Roberto Benignis Livet är underbart.


4 kommentarer :

  1. Fy vad ruggigt och kallt ni också verkar ha det. Imorse hade vi 19 minus och allt verkade helt stelfruset med ett sånt där kylddis som ytterligare späder på den kyliga känslan.
    Men ett par timmar senare finns det hopp om lite ljusning, några grader varmare och en sol som tappert gör vad den kan för att inte vi Uddevallabor helt skall tappa sugen.

    Filmen "Livet är underbart" ska jag spela in och titta på senare. Den tål att ses många gånger.

    Ha en skön dag, kram mamma.

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina awarden!

    Super söt tröja!!

    Önskar dig en härlig söndag i kylan! Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Monsterdunjacka är man sannerligen glad att man har en :-)

    Ha en bra söndag.

    SvaraRadera
  4. Skönt att du ville ta emot den..(jag gillar inte själv riktigt att stå i 'rampljuset'). Jag ger hellre än tar emot sådana här saker..lite knepigt, men så är det.

    Ha en skön söndag i solen o glöm inte solskydd!!

    KRAM Tina

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥