fredag 17 december 2010

Filmkväll och tapetletande!





Finally friday!



Dagarna bara flyger iväg och nu är det redan fredag igen.
Jag och vännen S har ätit romantisk middag och sitter nu med varsion laptop och surfar tapeter till hennes hus.









Jag gillar tapeterna ovan från Ralph Lauren och både S och jag tycker att dessa nedan från Pip Studios och Osborne & Little är jättefina! Vi kanske inte skulle välja dem när det väl kommer till kritan, men tycker ändå att de är charmiga och glada. Vad tycker ni?











Nej nu blir det te, ost (taleggio istället för min vanliga favorit brie) och film: Familjen Jones. Jag har fått tips om att den ska vara rolig så det håller vi tummarna för.




Ha en skön kväll!
Ses imorgon.

1 kommentar :

  1. Jättefina tapeter, iaf de 3 översta. Pip är jättesöt, är lite sugen på den i vår trappa men är rädd att den blir lite för gullig. Har annars en favorit från Cole & Son, Rajapur, collection Contemporary I. Jag älskar paisleymönster!

    Ha en mysig dag!

    Kram Jessica

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥