torsdag 16 december 2010

Om att vara trött...




 Godmiddag!


Jag vill bara börja med att påminna alla som är ute på vägarna att ta det försiktigt. Jo, jag vet...det är tjatigt, men faktiskt även livsviktigt. Jag körde hem i morse vid femtiden och det var halare än det såg ut. 70 km/h på E6 är inte vanligt men nu nästan nödvändigt ( iaf för en galet trött Marie ). Kanske hade man änglavakt som kom hem :)







Fördelen med att ha jobbat natt är att man kan äta frukost i dagsljus. Me likie! Jag har nu haft en riktigt skön morgon och bara myst med en kopp te framför granen och lugn julmusik ( Sarah Dawn Finers Winterland ) i bakgrunden. Ett litet bevis på att hjärnan kanske ännu inte är helt kolabefriad är ändå detta ....








Andra gången gillt säger jag bara!
Undrar om killen visste vad han sa när han OK:ade att jag sätter upp mönsterpassad tapet i garderoben nu under dagen....

Så här ser garderoben ut nu efter att killen målat väggarna. Snart kommer fler bilder på framstegen.








Kram!
Ha en skön dag och kör uppmärksamt!

2 kommentarer :

  1. Hej du, anar att vi körde samma E6, hemma nu efter en snigelfärd! Du har väl inte vänt tapeterna åt fel håll? Inget bra att tapetsera när man är för trött..

    Kram Tina

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥