onsdag 20 oktober 2010

Serendipity




 Hej i mörkret!



Idag hade jag sminkkurs inbokat 17:00 och jag var hur glad som helst för att det äntligen skulle bli av! Men när jag kom dit var hon som skulle sminka sjuk och de sms:s de skickat till min mobil hade inte nått fram på jobbet för att det är så dålig mottagning där


....typiskt! 


Men när jag ändå var inne i stan tänkte jag att jag lika gärna kunde fånga tillfället och sniffa lite parfym....och nej, det är inte optimalt när man är täppt i näsan :). Men jag hittade ändå en som luktade jättegott och efter en snabbfika med vännen S, åkte jag glatt hem med mitt fynd. Trodde att jag idag skulle bli snygg med smink, men känner mig nu mycket finare för att jag luktar gott.  Visst är flaskan fin!







Jag önskar att jag hade kunnat skicka en liten doftpust via datorn,
men det får duga med bara bilder. 


Vi får väl se om jag kommer att bli såhär snygg nu :)
 I wish!






Nej, nu ska jag ta och göra thaigryta och lyssna på den här 
fantastiskt fina kärleksförklaringen av Sebastian Tellier.






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥