tisdag 19 oktober 2010

Inredningssjukan är här




Som ni kanske märkt har jag helt fått inredningsdille! Jag kan inte låta bli att plöja inredningstidningar ( favoriterna just nu är Elle Decor, Sköna hem och Vårt nya hem ) och vart jag än tittar får jag nya idéer och uppslag till hur man kan ha det i huset. 


Det är verkligen tur att det nu bara dröjer två veckor tills vi får nyckeln för annars hade jag väl blivit knäpp på riktigt :) Nu kan jag med ro luta mig tillbaka och istället helt ge mig hän. Här följer därför en väldigt brokig blandning av bilder...






Jag kan knappt vänta tills jag får packa upp mina saker igen.
Det är helt konstigt hur fort man glömmer vad man har.



Jättefin och praktisk pall från Indiska.




Bläddrade i nya numret av Femina och såg denna lampa från Watt & Veke
Jag tror att den skulle passa perfekt som läslampa vid sängen.





Helt underbar färgkavalkad! 
Kan det vara så att den här vitälskaren börjar tänka om?
Jag blir ju glad av färg :)



Nu blir det lite kaffe och mys i tv-soffan med killen som jag nog råkat smitta. 
Stackars älskling :)


Kram



Tänk att kunna krypa upp i soffan vid den här brasan!



Images courtesy of: ElleDecor, Indiska, Watt & Veke, Designers Guild

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥