torsdag 21 oktober 2010

Östern på Östermalm




Ni hao!
hej på kinesiska har jag just lärt mig :)



Ikväll bjuder jag på bilder från ett väldigt vackert hem på Linnégatan i Stockholm. 
Våningen är på 145 kvadratmeter och är inrett med  
ljusa toner med en asiatisk touch.
Rummen är många men i centrum finns köket som inbjuder till att umgås.






 Det är så skönt för ögat med harmonierande färgtoner.
 Färg ger energi men ljusa toner kan även ge ett lugn jag ofta uppskattar.







Även om man inte gillar alla detaljer tycker jag att det är 
fint med ett genomgående tema, en röd tråd i inredningen.





Personligt stilleben av thailändska buddhor. 
Ägaren har köpt ett nytt vid varje resa till Bankok.
Det är alltså inte fel att samla :)


Kram!


Bilder från reportaget Östern på Östermalm - Sköna hem

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥