fredag 22 oktober 2010

ZZ Top





Äntligen fredag!


Att vara förkyld och ändå gå till jobbet gör att man är extra trött när fredagen kommer. Men då är det också desto skönare när man väl är ledig. Ikväll ska jag därför kurera mig till max för imorgon vill jag vara så fräsch som möjligt....

...då ska jag nämligen åka söderut, till Margretetorps gård, för att fira killens mamma som fyller 60! Det ska bli himla skönt att bara umgås och ha det bra. Jag har dessutom spanat på bilderna på gårdens hemsida och det ser jättemysigt ut.




Sneakpeak från gårdens vinslott





Men innan dess händer något stort här i Göteborg... 
ZZ Top spelar på Scandinavium! 
Jag vet att det inte är helt rumsrent, men jag älskar gubbrock :) 
Hur kan man inte gilla dagens fredagslåt?




Kom igen, fram med luftgitarren och...
...Gimme all your lovin', all you have is pride to loose!

Kramizz....top







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥