måndag 18 oktober 2010

Diary from Paris

 



Hej sköna måndagskväll!


Igår fick jag idén att killen och jag kanske skulle kunna åka till Paris till våren. Vad kan vara härligare än att hoppa några veckor framåt i vårvärmen och åka söderut till romantikens och kärlekens huvudstad? Men om man ska till Paris, som ju också är en av världens modestäder, bör man ta seden dit man kommer och vara vackert klädd. MANGO har just nu en kollektion som heter just Diary from Paris...





Jag tycker verkligen att det är så fint med långkjol. 
Det kan vara både bohemchict och elegant.
Ändå har jag ingen, helt fel!





 Bara så snyggt!
Skorna, klänningen, solisarna...gillar massor.


Och så ett par bilder, också från MANGO,
under Paris fashion week.
Stiligt







Ha en skön kväll!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥