fredag 29 oktober 2010

Expendables vs Wall street




Äntligen fredag!


Hoppas att ni har en skön dag och att ni inte regnar bort!
Jag längtar massor tills ikväll då det blir lasagne och ett nytt filmförsök:
Wall street, money never sleeps.






Angående gårdagens film vill jag utfärda en liten varning...
...Expendables är en "extra-allt"-action, inget mer och inget mindre!

Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men om man vill ha de senaste decenniernas mest kända filmhårdingar samlade i en action med biljakter, explosioner, blodsplatter och ett litet uns av kärlek är detta rätt film. Detta kan kanske vara exakt vad man vill ha ibland, men om inte kan man gott se en annan film :)



Jättekram
M







Image courtesy of We heart it

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥