torsdag 28 oktober 2010

Den perfekta garderoben!




I min garderob finns vissa plagg som jag alltid vill använda
Favoriter som jag känner mig helt rätt och bekväm i oavsett sammanhang. 


Just dessa plagg sorterade jag ut och tog med mig vid flytten från min lägenhet till killens. Resten magasinerade jag, och vet ni vad? Jag saknar väldigt få av de kläderna och funderar rätt så seriöst på att göra en grov utrensning.... Undrar om jag kommer att klara det ;) Bonusen blir i så fall att man frigör plats för nya kläder och några sådana som jag gärna hade sett i min kommande garderob i huset här.... 


....dam da dam....






Supermysig kofta från Chill Norway.
Det är väldigt fint att blanda olika nyanser av vitt.
Jag tycker verkligen om lite större ärmar nertill, gärna med smal mudd.
Sen är jag hopplöst fast vid alla de velourklänningar och -tunikor som
dykt upp hos flera märken som Odd Molly, b Young och Chill Norway (bilden nedan).









Fast man kan ju inte vara hemmamysklädd till jobbet.
Ett stående favoritmärke är då Hunky Dory som alltid lyckas kombinera skönt med snyggt. 
Lager på lager i mjuka material och monokroma färger.
Det får i alla fall mig att trivas :)


Jag gillar!!!






Snygga bilder!



Nu ska jag  ta tag i kvällen och packa lite innan det blir film; Expendables. 
Jag håller tummarna för att den är bra så att jag inte lyckas somna mitt i
(hmm har väl hänt).

Bäst att ladda med té och något sött :)



Ha en skön kväll!
 Kram M




Bilder från Ebateable, Chill Norway, Hunky Dory

1 kommentar :

  1. Är verkligen skönt att rensa ur garderoben ordentligt ibland. Jag gjorde det nu i samband med flytt + att magen växer och växer. Har bara tagit med och sparat de kläder jag faktiskt trivs i! Resten slängdes/såldes/skänktes bort och det känns så bra. Rekommenderas :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥