söndag 17 oktober 2010

The girl has moved in


 

Tittut!



Efter att ha flyttstädat min gamla lägenhet och gråtit adjö börjar jag nu bli lite installerad hemma hos killen. Hittills har han inte sagt något om alla mina tjejgrejor som smugit sig in... babysteps :) Nejdå, M är världens snällaste och skulle nog bara börja grymta om jag målade en vägg rosa eller nåt. 







Jag tycker faktiskt att mina vita saker passar bra in i killens svarta, mörkare färgskala! Askarna är smyckeetuier från Thomas Sabo  och jag tror att det är ett släktdrag att gilla hans design. När syster och jag var i Berlin förra julen för att besöka kusinen, upptäckte vi att alla tre bar TS-smycken -bra smak tjejer :) 






Efter den här monster-bootcamp-flytt-och-städ-helgen blir det slappa de luxe ikväll och i veckan. Var lite förutseende och bokade sminkkurs på onsdag som belöning för allt slit. Hoppas bara att förkylningen hinner gå över så att jag inte nyser bort sminket :)



Nu ska jag läsa en gammal men väldigt bra Plaza.
Visst är det så med inredningstidningar, att man kan läsa dem om igen och hitta nya tips.



Ha en skön kväll!







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥