måndag 20 september 2010

Longchamps




Snabbinlägg innan jag åker till Västerås på kurs.



Jag kommer inte att köpa den beige mockaväskan från HM som jag hade med i kollaget innan helgen. Anledningen är att jag på flygplatsen i Hamburg (efter jobbmötet) hittade denna mycket finare och axelvänligare väska. Jag har sedan innan en större modell, som verkligen är kanon till jobbet och endagarsövernattningar


Den nya är modellen mindre och kommer att vara helt kanon ex ner på stan eller alla andra tillfällen ♥ Det var rätt kul att det på mötet var ytterligare två tjejor som hade likadana väskor från Longchamps. Oundvikligen kände man ett visst systerskap och vi var rörande överens om hur praktiska väskorna är :)  







Tjejen jag köpte väskan av tipsade om att man på Longchamps hemsida kunde designa sin egen väska genom att välja färg, storlek, mönster osv. Man kunde även välja tryck och prägling och det skulle bara kosta ca 20 Euro mer. Det kanske kan vara en bra födelsedagspresent till någon lucky friend ♥


Kram mes amis!



1 kommentar :

  1. Fin bild! Och jättesnygg väska!

    Ha det så trevligt på kursen i Västerås!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥