tisdag 21 september 2010

Going east to Västerås





Så då sitter man åter på ett lite halvtrist hotellrum med gröna möbler och skum grön plastmatta på toaletten... vad jag minns så brukar Scandics hotell vara mkt bättre än såhär!! Så en liten varning: om ni någon gång kommer till Västerås, boka inte på Scandic. Istället vill jag visa en bild från en mycket vackrare och vilsammare miljö, Vindåkra gård i Skåne, funnet i Allt i hemmet. Och för att även glömma det galna kaklet i duschen, kommer ytterligare några fina bilder från Sköna hem. Nu låter det som att jag hamnat på hotellet från helvetet men så är det inte, eller jag hoppas inte det.....det är ju ändå fullmåne i kväll :)



Greetings från en svensk industristad


Men kursen är superbra! Efter bara en dag känner jag mig redan smartare och har fått några aha-upplevelser. Sen är det ruskigt trevligt folk som deltar och det bådar gott inför kvällen imorgon då vi alla ska ut och bowla ( skoj och lite läskigt för att man inte vill vara för kass ). 









Sweet dreams!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥