söndag 19 september 2010

Om att komma in i garderoben...





Välkommen sköna söndagskväll!



... vissa kommer ut ur garderoben men mitt problem är att komma in i den! Alla mina kläder, sängkläder och handdukar har under fyra år förvarats i en extremt liten klädkammare och nu när jag på allvar ska börja rensa är det faktiskt svårt att tränga igenom högarna med tröjor och linnen och allt vad där finns. Det är helt fantastiskt hur mycket kläder jag faktiskt har och hur mycket av det jag tycker om men knappt hinner använda. 

Men snart kommer vi ju att ha en walk-in closet så idag gjorde jag det helt logiska och köpte ytterligare en tröja :) Den kommer att pryda mig och definitivt få plats i den nya garderoben. Undrar hur man ska inreda den? Surfade lite på Elle Decor och hittade bilder från kändisars klädförvaring. 


Inspirerande!!!


Jenna Lyons, J.Crew's creative director

Anna Sui

Mariah Carey

Eva Longoria

 
Ha en skön kväll!
 Kram



Photos: courtesy of Elle Decor, Shopohsochicboutique, The cheap girl

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥