lördag 14 augusti 2010

Lördagslyx



Godmorgon!

Idag är jag så sugen på att ge mig ut i blåbärsskogen. Jag har ju sett att det är massor med ris men tyvärr så har det ännu inte blivit av att jag kommit iväg för att plocka på riktigt. Hittills har det bara varit småplockande när man råkat gå förbi ♥

Jag hoppas verkligen på tur för i så fall vankas det blåbärspaj ikväll.

Det passar rätt bra att ta sig ut också för just nu vill jag helst inte vara så mycket i lägenheten. Trots att man satt visningsdatum så verkar det kunna komma förhandsvisningar helt plötsligt och även om man inte tror att man stökar ner så är det alltid en del att pilla i ordning innan lägenheten är visningsbar igen. Pust!!




Har ni förresten sett att den gamla gymnasiedoften Acqua di Gio har fått en efterföljare... Acqua di Gioia, glädjens vatten? Jag kommer ihåg att typ ALLA tjejer hade denna eller Hugo Woman. Jag tycker att Gioia luktar hur gott som helst och den kommer säkert att bli minst lika populär.



Vilken nostalgitripp jag fick när jag sniffade på denna!
Det är rätt coolt hur starka associationer man har till dofter. 

Jag kom i alla fall att tänka på TLC:s softa waterfalls som gärna får följa med en stund nu på morgonen.




Ha en fin morgon!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥