fredag 13 augusti 2010

Fredagslåt no.4




För oss som inte är på Way Out West kommer här en liten, liten skärva av all den härliga musik som finns och som kommer att flöda över Slottsskogen. Gillar WoW för att de har en så bra blandning av band man verkligen vill se och band som man upptäcker. Underbart kul!!!

Jag hade så gärna velat gå men så kom först det ena och sen det andra emellan och nu blir inget WoW idag och antagligen inte heller imorgon. Mest hade jag velat se the National som jag såg för två år sedan och som jag blev helt kär i från första ögonblicket. Jag hade inte tänkt gå på den spelningen men så regnade det och jag sökte skydd under tältduken där de spelade och den första låt jag hörde var denna, som nog fortfarande är min National-favorit.




Ha en skön kväll och ni som är på WoW -lyssna lite för mig med!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥