lördag 28 augusti 2010

It's settled....(nästan)!



Godmorgon alla sjusovare!


Hoppas att ni sovit gott och vakant upp till en härlig lördagsmorgon! Killen och jag har legat och dragit oss länge nu ( med sällskap av ett gäng inredningstidningar ), men funderar så smått på att ta oss upp för att äta frukost. Egentligen är jag inte speciellt hungrig efter gårdagens trerätters på Lilla torgets vinkrog, men det är alltid gott med lite morgonté. Dessutom har jag hemma turkisk yoghurt, vilket för tillfället är en av mina cravings :)


Under middagen igår pratade vi massor om inredning och ett stående frågetecken har varit hur sovrummet ska vara. Vilken färg ska väggarna ha, fondtapet, sänggavel ???? Men nu är det bestämt och inspirationen kom från denna bild lånad från Pink wallpaper.  Det blir varmt chokladbruna väggar med vit sänggavel i trä och massa vita och ljusblå kuddar och lampor. Tror ni att det blir bra?



 


Ha en skön lördag!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥