lördag 28 augusti 2010

Shoppinglördag mötte Lassie



Titta vilka fynd!


När jag köpt kläder gillar jag att ha dem framme ett tag. Om de är fina blir de nästan som en tillfällig prydnad

Killen och jag skulle bara ta en kort tur ner på stan men så var det så mycket roligt som hände att vi blev kvar i mååånga timmar. Det var någon typ av festival/marknad runt Saluhallen och Magasinsgatan, då flera köpmän flyttat ut på gatan för att visa sina varor -supertrevligt! 

När vi gick förbi Kålle och Ada såg jag att det var slutrea med 70% och jag hade turen att hitta dessa fynd från Hunky Dory. Linnet till vänster är perfekt som underklänning och den vita klänningen till höger ville jag jättegärna ha redan i våras, men tyckte att den var för dyr. Sån himla tur att springa på den nu, då den bara kostade en tredjedel :) Jag vet att det nu är höstkläder som gäller, men idag var det faktiskt väldigt varmt och en klänning med tjockkofta kommer nog att passa fint under kommande månaden.

.


Men vet ni vad som hände mer......?
Jag såg Keifer Sutherland!!!!


Vi mötte honom på Kungsgatan och jag kände först inte igen honom utan killen fick säga till att kolla. Så jag vände mig om på bästa jag-vill-sjukt-gärna-titta, men-ska-inte-låtsas-om-det-manéer! Och det var verkligen han, Mr24. Tydligen är han i Trollhättan för att spela in Lars von Triers senaste film Melancholia och just idag var han då på besök i Göteborg. Coolt!


Foto lånat från Topnews

Ha en riktigt skön lördagkväll! Nu ska vi göra jumbochokladmuffins med vaniljkräm till kvällens film Bröllopsfotografen. Den är faktiskt jätterolig (och lite tragisk med), så ni som inte sett den, passa på att kolla den på tv ikväll! 


Kram!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥