söndag 4 juli 2010

Söndagsspring och pizza

Har ni haft en bra dag hittills? 

Jag har varit på golfbanan och idag gick det faktiskt mycket bättre än sist. Det känns som att jag ( peppar, peppar ) börjar hitta tillbaka till svingen jag hade innan det långa uppehållet! Hoppas, hoppas... Det var iaf väldigt skönt väder och helt rofyllt och skönt på Greppås 9-hålsbana. Kan varmt rekommendera den om man vill ha några fullängdshål men samtidigt öva mer på inspel.

Efter lite slappande blir det nu en springrunda "around the block" innan hemmagjord pizza. Jag gillar den italienska stilen med parmaskinka, ruccola och god ost.... bäst att ge sig ut innan magen blir för hungrig  ♥

Kram så länge!


Kolla dojjorna, jättefina och sköna!
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥