måndag 5 juli 2010

Happy feet

Just nu är mina fötter glada av två anledningar...
1. Sjukt sköna nya löparskor. Köpte ett par Nike Air Span+ 7 och tog dem på en premiärtur igår kväll. Jag är helt övertygad om att det var skornas förtjänst att det kändes så snabbt och bra :) Definitivt säkert är iaf att de gamla som jag köpte för ett år sedan ( i Kivik i samband med min vän AA:s extremt roliga och bästa bröllop ) har gjort sitt. De säger ju att man ska byta en gång per år och jag är nu böjd att hålla med!

2. Nyfilade fötter och nyfixade tånaglar ♥ Det måste man ju göra ibland och oj, vad skönt det känns efteråt!






Ha en riktigt skön måndagmorgon och ni som har semester... 
tänk på att passa på att "BARA VARA". 
Kram M

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥