måndag 5 juli 2010

Surfy hair

Fötterna är inte ensamma om att vilja vara fina. Håret vill också bli omhändertaget och skyddat. Det exponeras ju massor under sommarhalvåret och visst gör det så mycket om man känner sig fin!

Jag har alltid varit rätt slarvig med mitt och inte skött det så väl utan mest klippt det när det börjat kännas så hemskt att jag verkligen inte står ut en enda dag till. Å andra sidan är det få gånger jag varit så nöjd med frisyrer som då håret varit lite strävt och särskilt på kvällen efter en dag med självstylat saltvattenhår. Det krullar sig och faller liksom fint helt av sig själv! Och så är det superlätt att sätta upp då.




Så var jag på bio för att se Sex and The City och där stod representanter från Björn Axén och delade ut gratisprodukter -hur kul som helst ju! Allt som är gratis är gott men det här var extra bra för i en av påsarna låg en Salty Surfer som nu är storfavorit! Den gör så att håret känns nästan precis som efter ett saltvattendopp, fast ändå nytvättat och fräscht.... kan det bli bättre?



 Den andra flaskan jag fick; Size Matters, gjorde att håret blev tokstort och både lätt och roligt att jobba med! Sån tur det är ibland, att man helt oväntat och inte alls där man väntat kan råka få precis det man behöver utan att man ens visste om att man ville ha det

Precis så är det med kärlek, man kan hitta den i de mest oväntade situationer och personer!


 Kram och godnatt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥